Караш ме да страдам

април 20, 2008 at 8:05 pm (Uncategorized)

Навън вали

и се сипе дъжд във моите очи

ти си там далеч

и няма да те видя веч.

Ала не си ли ти до мен,

нощ е моят ден!

Слънцето не грее без твоите очи,

Огънят не гори без моите сълзи.

Чакам цяла вечност да те видя

Ала ти не идеш.

Днес пак ми се привидя

И почувствах аз бодеж.

Сякаш някой нож във мен заби

И най-накрая ме уби!

Караш ме да страдам

започвам да полудявам.

Знай,че не е на добре

Някой ще се убоде!

Вашият коментар

