Дъждът в моите очи

април 22, 2008 at 7:28 pm (Uncategorized)

Гледам през прозореца вали
и чъвствам как мокри моите очи
причината пак си ТИ.
От ден на ден казваш се разхубавявам,
питам ли те,казваш“НЕ ИЗНЕВЕРЯВАМ“
Защо ме лъжеш ми кажи,
с какво заслужих твойте лъжи?!
Целувайки те аз жаднеех
и в мислите си теб се РЕЕХ.
Сънищата си със теб делих.
А ти ме питаш“Мъка ли ти причиних?“
Ти ме уби!
В гърба ми нож заби.
Казах ти не ме мъчи,
но ти продължи!
Беше ти кеф
да чуваш моя рев.
Някой ден и теб ще те боли
Тогава аз ще се смея-ЗАПОМНИ 

Вашият коментар

